Companii

APIA: Online-ul a ajuns să reprezinte jumătate din piaţa auto locală. În total, în primele patru luni ale anului s-au înregistrat 32.300 autoturisme noi, în scădere cu 27% faţă de perioada similară a anului trecut

APIA: Online-ul a ajuns să reprezinte jumătate din piaţa auto locală. În total, în primele patru luni ale anului s-au înregistrat 32.300 autoturisme noi, în scădere cu 27% faţă de perioada similară a anului trecut

Autor: Bogdan Alecu

Posibilitatea de a achita un avans sau chiar întreaga maşină online, iar aceasta să fie ulterior livrată direct la locuinţa clientului, alături de programul Rabla care într-un timp foarte scurt a fost reorganizat pentru a fi accesat pe internet au avut un impact major asupra pieţei auto locale din ultimele două luni.

„În ultimele săptămâni componenta de online a jucat un rol important şi a dus balanţa celor două canale la 50/50. Suntem acum în situaţia în care livrăm 50% contracte realizate online, iar 50% în forme obişnuite, iar procentul online-ului creşte. Skillurile fiecărui operator sunt în curs de perfecţionare, iar cumpărătorul este tot mai apropiat de această abordare“, a declarat Cristian Milea, preşedintele Asociaţiei Produ­că­torilor şi Importatorilor de Automobile (APIA), într-o conferinţă online or­ganizată de Autobest.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO