Companii

AQUA Carpatica deschide piaţa românească de apă minerală carbogazoasă la doză. Primele produse au ajuns în retail. În străinătate, astfel de produse există, însă pe plan local este o primă iniţiativă de acest tip

Primele produse de AQUA Carpatica la doză de 330 ml au fost lansate în retailul modern

Primele produse de AQUA Carpatica la doză de 330 ml au fost lansate în retailul modern

Autor: Cristina Roşca

07.08.2021, 00:06 3029

Dozele sunt folosite în România pentru sucuri, apă tonică ori bere.

Carpathian Springs, compania care se ocupă de îmbutelierea brandului AQUA Carpatica, a lansat pe piaţa locală doza de 330 ml de apă minerală carbogazoasă. Compania românească deţinută de omul de afaceri Jean Valvis deschide astfel în România această piaţă a apei minerale naturale îmbuteliate la doză. În străinătate, astfel de produse există, însă pe plan local este o primă iniţiativă a unui brand românesc. Dozele sunt folosite în România pentru sucuri, apă tonică ori bere.

În ceea ce priveşte apa minerală, pe piaţa locală există mai multe formate - la pet sau sticlă de sticlă -, la dimensiuni variate - de la 0,5 litri la 5 litri, cu multe variante intermediare. În HoReCa este mai prezentă sticla de sticlă decât cea de plastic.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO