Companii

AQUA Carpatica, noul business al lui Valvis, şi-a majorat afacerile cu 20% în 2017

Jean Valvis

Jean Valvis

Autor: Mădălina Dediu Panaete

30.03.2018, 00:07 1666
Compania Carpathian Springs, cea care îmbuteliază brandul de apă minerală naturală AQUA Carpatica, a raportat anul trecut o cifră de afaceri de 186 de milioane de lei (peste 41 mil. euro), în creştere cu 20% faţă de anul precedent. Carpathian Springs reflectă exclusiv producţia brandului AQUA Carpatica. Carpathian Springs vinde apoi către Valvis Holding Distribution. Aceasta din urmă este cea care vinde către retaileri, parteneri de export sau jucători HoReCa, conform informaţiilor furnizate anterior de Jean Valvis. Astfel, conform estimărilor ZF, vânzările AQUA Carpatica depăşesc 60 de milioane de euro anual. Brandul este prezent pe piaţa românescă, dar şi la export în ţări precum SUA, Japonia sau Germania. „Suntem în fazele incipiente ale dezvoltării activităţii la export, dar viitorul brandului la export este extrem de promiţător. Vedem acest lucru în cifrele la export, care în unele ţări se triplează. Ne concentrăm pe SUA, Marea Britanie, Japonia, China, Germania şi Dubai (Emi­ratele Arabe Unite) . Eforturile noastre se direcţionează către aceste pieţe“, a declarat pentru ZF Jean Valvis. Antreprenorul vrea să ducă brandul AQUA Carpatica pe primele locuri în topul celor mai vândute branduri de apă din lume.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO