Vânzările magazinelor din cadrul mallului Băneasa Shopping City din nordul Capitalei au crescut în primele şapte luni ale anului cu 5%, în condiţiile în care numărul de vizitatori al proiectului controlat de oamenii de afaceri Gabriel Popoviciu şi Radu Dimofte a avansat cu 7-8%, a declarat pentru ZF George Argentopoulos, CEO al firmei Băneasa Developments.
Nu toate categoriile de produse cresc, astfel că magazinele care comercializează bijuterii scumpe au înregistrat vânzări mai slabe şi nici retailerii cu articole de îmbrăcăminte exclusiv pentru femei nu înregistrează creşteri.
„Am înregistrat creştere datorită unui număr mai ridicat de vizitatori. Nu am văzut o creştere a bonului mediu. Aş spune că este un an stabil, nu foarte activ, în care ne concentrăm să administrăm mai bine ceea ce avem deja“, a declarat Argentopoulos.
Inaugurat în primăvara anului 2008, mallul din Băneasa a devenit un punct de referinţă pe harta comerţului din Capitală, vânzările magazinelor din cadrul proiectului depăşind nivelul de 200 de milioane de euro anul trecut. Întreaga zonă comercială, care mai cuprinde şi magazine IKEA, Carrefour, Metro, Mobexpert şi Bri-costore generează un rulaj anual estimat la circa jumătate de miliard de euro.
Citiţi în continuare pe ZF Corporate:
- detalii despre vânzările magazinelor din Băneasa Shopping City; ce produse se vând cel mai bine; planuri de investiţii
- rezultatele financiare ale Băneasa Developments, nivelul mediu al chiriilor din mall
- ce spune managerul despre esecul centrului expoziţional Grand Cosmos
- concurenţa pe piaţa mall-urilor, proiecte noi, impactul asupra Băneasa Shopping City