♦ Noile unităţi măsoară chiar şi sub 2.000 mp, fiind de 2-3 ori mai mici decât cele pe care retailerul le-a inaugurat în primă fază în oraşele mari.
Retailerul de modă Peek & Cloppenburg, care activează pe piaţa magazinelor mari, de tip multibrand, lansează un format mai mic, pentru a se putea extinde şi în oraşele secundare din România. Un prim astfel de magazin a fost deschis la Piteşti şi măsoară 1.800 mp, de 2-3 ori mai puţin decât unităţile iniţiale, deschise în oraşe primare, în frunte cu Bucureştiul.
„Luna aprilie a fost marcată de două deschideri: în Argeş Mall, în Piteşti, am inaugurat al unsprezecelea magazin din România, iar în Bulgaria, în Sofia, am mers cu al patrulea din această ţară. Urmărind dezvoltarea proiectelor de centre comerciale, am gândit un nou concept de magazin, primul fiind deschis în Piteşti. E vorba de un nou design de magazin - small-city -, cu un design comprimat“, spune Alina Şerban, regional sales manager la Peek & Cloppenburg.
Retailerul german de modă, care se adresează clienţilor cu venituri peste medie, a intrat pe piaţa locală în 2008, iar în primă fază, compania a mizat pe oraşele principale, precum Bucureşti, Timişoara, Constanţa sau Cluj-Napoca.
„Acest nou concept ne permite să ajungem şi în oraşele mai mici. În acest context, suntem în discuţii şi avem în plan noi deschideri“, adaugă executivul român fără a oferi detalii sau nume.