• Leu / EUR4.7274
  • Leu / GBP5.1683
  • Leu / USD4.2601
Companii

Ascensiune fulminantă: O româncă de 42 de ani a ajuns global brand director pentru Activia, cel mai bine vândut produs al gigantului Danone

Autor: Mădălina Panaete

5 iun 2018 2531

Anca Stroe, un manager cu o experienţă de circa 12 ani în cadrul grupului francez Danone, a fost numită în funcţia de global brand director al Activia, în cadrul sediului din Paris, arată datele de pe reţeaua de socializare de business LinkedIn.

 Activia este cel mai important brand din portofoliul global al gigantului francez Danone ca procent din vânzări în anul 2017, arată datele de pe site-ul companiei. Activia este urmat de Aptamil şi de Danone în clasamentul brandurilor cu cea mai mare contribuţie la vânzările de peste 24 miliarde de euro ale grupului Danone. Anca Stroe, 42 de ani, lucrează în cadrul Danone din 2006, ocupând mai multe funcţii precum senior brand manager, brand manager sau brand executive în cadrul companiei din România. 

 
Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Principalele valute BNR - ieri, 13:15
EUR
USD
GBP
CHF
Azi: 4.7274
Diferență: -0,0211
Ieri: 4.7305
Azi: 4.2601
Diferență: 0,0611
Ieri: 4.2682
Azi: 5.1683
Diferență: 0,1434
Ieri: 5.1654
Azi: 4.3460
Diferență: -0,0782
Ieri: 4.3593