International Advertising Association România (IAA România) şi Uniunea Agenţiilor de Publicitate din România (UAPR) anunţă schimbări în structură şi un nou mod de formare a comitetelor de organizare pentru Effie Awards, eveniment de marcă al industriei de marketing şi comunicare, care premiază campaniile ale căror rezultate au efect asupra brandului şi asupra vânzărilor respectivului produs.
“Schimbările propuse vin în întâmpinarea nevoilor industriei pentru o mai bună reprezentare a întregului spectru de agenţii şi companii care creează comunitatea de marketing şi comunicare şi reflectă interesul, experienţa şi rezultatele constante ale actorilor industriei faţă de Effie“, transmit reprezentanţii celor două asociaţii.
Astfel, începând cu ediţia din 2021, aceste comitete vor fi formate din 13 persoane, dintre care 12 membri şi un preşedinte, şi se vor alcătui pe baza unui algoritm ce va lua în considerare rezultatele obţinute în competiţie în ediţia din anul curent şi din ultimii doi ani. “Prin acest algoritm obţinem o mai bună reprezentare în comitet pentru toate tipurile de agenţii şi clienţi din piaţă, eliminând orice posibilitate de contestare sau nemulţumiri.
Sperăm că acest sistem să funcţioneze pe măsura aşteptărilor“ explică Ştefan Iordache, preşedinte UAPR. IAA România este cea mai vastă şi mai reprezentativă asociaţie profesională a industriei de marketing, comunicare şi media, care reuneşte interesele a peste 110 companii active în industrie.
Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania este asociatia profesionala care reuneste cele mai importante agentii de publicitate si media din industrie.