Companii

Asocieri de criză: Operatorii din turism au încheiat parteneriate cu retaileri sau cu platformele de livrări de mâncare, de unde românii îşi pot cumpăra vacanţe

Industria românească de turism a fost puternic afectată de efectele pandemiei, astfel că, mulţi dintre operatorii economici din piaţă au fost nevoiţi să se adapteze noilor condiţii din piaţă. Asocierile cu retailerii sau cu platformele de livrări le oferă o mai bună vizibilitate agenţiilor de turism şi ar ptuea reprezenta o soluţie de criză.

Industria românească de turism a fost puternic afectată de efectele pandemiei, astfel că, mulţi dintre operatorii economici din piaţă au fost nevoiţi să se adapteze noilor condiţii din piaţă. Asocierile cu retailerii sau cu platformele de livrări le oferă o mai bună vizibilitate agenţiilor de turism şi ar ptuea reprezenta o soluţie de criză.

Autor: Miruna Diaconu

19.07.2021, 18:15 111

Două agenţii de turism, Paralela 45 şi Karpaten Turism, au încheiat anul acesta parteneriate cu Glovo, platformă de livrare de mâncare, şi Altex, liderul pieţei de retail electro-IT.

Doi mari turoperatori din România au încheiat parteneriate cu retaileri sau cu platformele de livrări de mâncare. Paralela 45 şi Karpaten Turism, două dintre cele mai mari agenţii de turism de pe piaţa locală, au încheiat anul acesta parteneriate cu Glovo, platforma de livrare de mâncare, şi Altex, liderul pieţei de retail electro-IT.

Pachetele de vacanţe sunt listate pe plat­for­ma de livrări de mâncare, românii având posibi­lita­tea să îşi comande pachete de vacanţe de pe Glovo, sau să îşi aleagă vacanţele din magazinele de electro-IT.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO