Piaţa Obor, poate cea mai cunoscută piaţă din Capitală, este deschisă şi iarna, când frigul muşcă din oraş. Chiar dacă numărul producătorilor, comercianţilor şi al vânzătorilor magazinelor din piaţă scade la jumătate faţă de cel din timpul verii, activitatea continuă. Într-o zi de luni din ianuarie, tarabele sunt mai puţine, dar pline de culoare: salată verde, ceapă verde, ridichi, varză şi mere de toamnă, păstrate cu grijă, îşi aşteaptă cumpărătorii.
„Diferenţa dintre noi şi un supermarket o face prospeţimea produselor, tarabele fiind aprovizionate o dată la 2-3 zile cu fructe şi legume proaspete. Iarna sunt în jur de 500 de oameni în piaţă - producători, comercianţi şi vânzători în magazine, iar în timpul verii sunt peste 1.000. Numărul producătorilor agricoli variază în funcţie de sezon (40% iarna şi 70% vara şi toamna)", spun reprezentanţii Pieţei Obor. Peste 90 de tone de produse proaspete ajung în fiecare dimineaţă în piaţă.
În medie, într-o zi vin 11.000 de clienţi în piaţă, pornind de la 7.000 în prima zi a săptămânii - luni - şi ajungând la peste 15.000 în weekend. Vânzările minime pentru o tarabă sunt de 500 de lei într-o zi, dar, în medie, ajung la 1.000 de lei, iar astfel la un numâr de 350-450 tarabe, în funcţie de sezon, piaţa ar genera vânzări de circa 150 de milioane de lei anual.