♦ „România este pentru noi o piaţă foarte importantă din perspectiva dimensiunii şi a oportunităţilor“, spune Bedros Kalfayan, CEO Sun Wave Pharma, companie locală, specializată în producţia de suplimente naturale.
Atenţia din ce în ce mai mare a românilor spre prevenţie, un trend care a evoluat în pandemie, atrageţia companiile din domeniul suplimentelor alimentare, care caută prezenţa locală, a susţinut Bedros Kalfayan, CEO, Sun Wave Pharma. De altfel, oportunităţile pieţei determină şi investiţiile Sun Wave în România, ţară din care compania dezvoltă extinderea regională.
„România este cea mai mare piaţă în Europa de Sud-Est. Este, de asemenea, foarte dinamică, este foarte interesantă pentru majoritatea companiilor, de aceea sunt prezente pe piaţa românească. Creştem cu 35% peste piaţă, ceea ce ne aduce cotă de piaţă. România este pentru noi o piaţă foarte importantă din perspectiva dimensiunii şi a oportunităţilor. În plus, vedem oameni talentaţi, bine pregătiţi, care vor fi nucleul extinderii noastre“, a spus recent oficialul Sun Wave Pharma într-un interviu pentru ZF.
Primul pas în strategia companiei este dublarea suprafeţelor pentru birou şi pentru depozit, ulterior venind şi transferul unor produse în România pentru a fi realizate local.