Companii

Ce au cumpărat cel mai mult românii în 2021? Vânzările de mâncare semi sau gata preparată, de hrană pentru animale şi de produse de înfrumuseţare au crescut cu cel puţin 20%, de două ori peste piaţa FMCG

Comerţul modern reprezintă peste 65% din tot ce înseamnă comerţul cu dominantă alimentară, iar ponderea creşte ca urmare a deschiderii de noi magazine an de an.

Comerţul modern reprezintă peste 65% din tot ce înseamnă comerţul cu dominantă alimentară, iar ponderea creşte ca urmare a deschiderii de noi magazine an de an.

Autor: Cristina Roşca

17.01.2022, 18:40 217

♦ Pentru această analiză au fost studiate preţurile şi vânzările a 196 de categorii de produse - alimentare, de îngrijire personală şi a locuinţei ♦ Ele au fost structurate apoi pe segmente mai ample de vânzări ca spre exemplu lactate sau gustări dulci, unde sunt incluse mai multe categorii.

Vânzările de bunuri de larg consum au crescut în primele 11 luni din 2021 cu 8,9% com­parativ cu perioada similară din 2020, arată o analiză a companiei de cercetare de piaţă RetailZoom.

Evoluţia pozitivă ilustrează pe de-o parte apetitul de consum în creştere al românilor pentru anumite produse şi totodată faptul că au fost bani în piaţă pentru cheltuială, dar pe de altă parte surprinde şi creşterile de preţuri, dat fiind că inflaţia a început să îşi arate colţii în a doua parte din 2021.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO