Companii

Auto Cobălcescu merge spre afaceri de 30 de milioane de euro în 2017. „Continuăm planul de extindere”

Dan Grigore, directorul general al Auto Cobălcescu: „Anul 2016 a fost unul de maturizare pentru noul dealership BMW şi un an de dezvoltare pentru întreaga companie, deoarece suntem într-un proces de modernizare a întregii locaţii”.

Dan Grigore, directorul general al Auto Cobălcescu: „Anul 2016 a fost unul de maturizare pentru noul dealership BMW şi un an de dezvoltare pentru întreaga companie, deoarece suntem într-un proces de modernizare a întregii locaţii”.

Autor: Bogdan Alecu

01.06.2017, 00:07 634

Dealerul mărcilor Nissan, Renault şi Dacia a devenit oficial în 2015 şi dealer BMW, intrând în concurenţă directă cu centrele Audi şi Mercedes-Benz din sudul Capitalei.

Auto Cobălcescu, unul dintre cei mai mari dealeri Renault, Dacia şi Nissan de pe piaţa locală, care de la finalul anului 2015 a devenit şi dealer BMW, a rulat anul trecut afaceri de 19 milioane de euro, iar pentru anul acesta estimează un business de 30 mil. euro.

„Anul 2016 a fost un an foarte important în evoluţia Auto Cobălcescu. După ce în ultimii 14 ani ne-am consolidat poziţia în piaţă ca fiind singurul dealer tri-marcă (Dacia-Renault-Nissan) din Bucureşti, anul 2016 a însemnat primul an în care am funcţionat şi cu marca premium BMW, o investiţie majoră pentru lărgirea portofoliului de mărci reprezentate şi pentru optimizarea utilizării activelor deţinute. Marca BMW completează astfel oferta noastră şi ne ajută să valorificăm şi mai bine portofoliul existent de clienţi“, a spus Dan Grigore, directorul companiei.

Investiţia în noul dealership dedicat mărcii BMW, aflat în acelaşi complex cu celelalte mărci avute, s-a ridicat la două milioane de euro şi a fost realizată în anul 2015.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO