Companii

Azoiţei, Pazo Grup: Investiţiile fondurilor străine şi deblocarea creditării pot mişca piaţa imobiliară

Autor: Cătălina Butan

17.03.2014, 00:06 392
Grupul specializat în distribuţia de plăci ce­ra­mice şi obiecte sanitare Pazo a pierdut zece mi­lioane de euro din business în anii de criză, după ce în perioada de vârf a pieţei imobiliare com­pania înregistrase o cifră de afaceri de 15 mil.euro.
 
„Piaţa medie a dispărut odată cu criza. Nu am activat niciodată pe piaţa ieftină, ci pe me­diu şi superior, cu accent pe zona de mijloc. Am pierdut 10 mil. euro cifră de afa­ceri în doi ani în criză pentru că a dispărut piaţa medie. Din nefericire, ne-am ajustat ca şi com­panie, prin reduceri de personal, mutare de spaţii, renegocieri de chirii. Mulţi com­pe­titori nu au reuşit să se ajusteze şi au dat faliment, ceea ce a dus la apariţia unui gol în piaţă, pe care noi l-am umplut repede“, a spus la ZF Live Lucian Azoiţei, unul dintre pro­prie­tarii Pazo Grup.
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO