Companii

Bayer, unul dintre cei mai mari jucători din industria chimică şi farma­ceutică, o numeşte pe Ana Gheorghiu în funcţia de Public Affairs, Science and Sustainability Lead pentru România, Bulgaria şi Republica Moldova

Bayer, unul dintre cei mai mari jucători din industria chimică şi farma­ceutică, o numeşte pe Ana Gheorghiu în funcţia de Public Affairs, Science and Sustainability Lead pentru România, Bulgaria şi Republica Moldova

Autor: Cristina Bellu

05.11.2020, 10:42 402

Ana Gheorghiu a preluat la finalul lunii octombrie funcţia de Public Affairs, Science and Sustainability Lead pentru România, Bulgaria şi Republica Moldova în cadrul grupului german Bayer, unul dintre cei mai mari jucători din industria chimică şi farma­ceutică din lume, devenind astfel parte a echipei de conducere a diviziei Crop Science.

Ea s-a alăturat companiei în 2015, ca Agricultural Policy şi Stakeholder Affairs Manager, având ca principale atribuţii gestionarea, planificarea şi promovarea relaţiilor guvernamentale şi acţiunilor de advocacy în cadrul diviziei Crop Science a companiei Bayer. În aceaşi timp, a menţinut comunicarea cu autorităţile europene şi naţionale, deputaţii europeni, fermierii, distribuitorii, asociaţiile industriale, apicultorii şi ONG-urile.

"Intenţionez să contribui la integrarea iniţiativelor de sustenabilitate în strategia şi operaţiunile grupului nostru de ţări, aliniindu-ne astfel la strategia de dezvoltare durabilă a Naţiunilor Unite. Nu în ultimul rând, atenţia mea se va îndrepta către proiectele Bayer de responsabilitate socială corporativă, fiind convinsă că implicarea activă în comunitatea locală aduce reale beneficii", spune Ana Gheorghiu.

Ana Gheorghiu a studiat la Universitatea Politehnică din Bucureşti unde a absolvit Facultatea de Inginerie în Limbi Străine, şi deţine o diplomă de licenţă în inginerie electronică şi telecomunicaţii şi un master în managementul resurselor naturale şi economia  mediului.

În 2019, grupul german Bayer avea aproximativ 104.000 de angajaţi şi a înregistrat vânzări de 43,5 mld. euro. Cheltuielile cu capitalul s-au ridicat la 2,9 mld. euro, iar cele cu cercetarea şi dezvoltarea la 5,3 mld. euro.

În România, compania a raportat afaceri de 1 miliard de lei în 2018, cel mai recent an pentru care există date disponibile, şi profit de 28 milioane de lei.

 
 


 

AFACERI DE LA ZERO