Companii

Beimbet Shayakhmetov, director general executiv al KMG International: Pe termen lung, strategia grupului vizează creşterea capacităţilor de procesare din România, extinderea reţelelor de retail din regiunea Mării Negre şi dezvoltarea de noi produse şi servicii

Interviu

Beimbet Shayakhmetov, director general executiv al KMG International: Pe termen lung, strategia grupului vizează creşterea capacităţilor de procesare din România, extinderea reţelelor de retail din regiunea Mării Negre şi dezvoltarea de noi produse şi servicii

Autor: Cristina Roşca

16.12.2020, 00:04 122

♦ Investiţiile totale realizate de KMGI în România se ridică la peste 4 miliarde de dolari, cifră ce include şi valoarea tranzacţiei ♦ Compania pariază în continuare pe dezvoltare ♦ De departe, cel mai important proiect în 2020 a fost revizia generală a rafinăriei Petromidia ♦ Tot în acest an marcat de pandemia de COVID-19, grupul a deschis 31 de noi staţii Rompetrol în România, Bulgaria, Republica Moldova şi Georgia ♦ Pandemia de COVID-19 şi-a pus amprenta asupra afacerilor KMGI: „Ne-a obligat să ne repliem rapid, să regândim strategia pe termen scurt, să reevaluăm priorităţile şi să punem accentul pe direcţiile cheie ale grupului pentru continuitatea businessului.“

 

Cum a fost anul 2020 pentru Rompetrol în ceea ce priveşte activitatea grupului? Cât de mare a fost impactul pandemiei şi în ce domenii ale afacerii l-aţi simţit?

Pe fondul extinderii noului virus în regiunea Mării Negre, grupul KMG International şi-a activat la începutul lu­nii martie planul de gestionare a situa­ţi­ilor de criză, după ce a implementat încă de la în­ce­putul lui februarie o serie de măsuri preventive.

 

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO