Companii

Belgienii de la VCST au în plan investiţii de 5-8 mil. euro pentru extinderea producţiei

Belgienii de la VCST au în plan investiţii de 5-8 mil....

Autor: Laurentiu Cotu

12.06.2017, 00:04 348

Producătorul de componente auto VCST Automotive Production, subsidiara locală a grupului  belgian VCST, intenţionează să investească anul viitor între 5 şi 8 milioane de euro pentru extinderea capa­ci­tăţii în fabrica de la Alba Iulia. Anul acesta, com­pania va finaliza o in­vestiţie de apro­ximativ 4 mil. euro, ce constă în du­bla­rea suprafeţei des­tinate pro­ducţiei, spaţii sociale (vestiare şi can­tină) şi extinderea ha­lei de tratamente termice. Belgienii au bugetat pentru acest an şi o investiţie de peste 2,2 mil. euro în achiziţia de noi utilaje.

„Investiţiile din acest an se ridică la peste 6 milioane de euro şi vizează în principal dublarea suprafeţei destinate producţiei şi achiziţia unor utilaje. Anul viitor, investiţiile pentru extinderea ca­pacităţii la nivelul volumelor bugetate vor fi cuprinse între 5 şi 8 milioane de euro“, a declarat pentru ZF Transil­vania Corneliu Pricope, plant ma­na­ger VCST Automotive Pro­duction Alb

Compania belgiană produce la Alba roţi dinţate (arbori dinţaţi) pentru cutiile de viteze ale auto­turismelor, pen­tru clienţi pre­cum GM/Tyssen Krupp Presta, Per­kins/ Ca­ter­pil­lar, DAF, Volks­wa­gen, Ford, Audi şi Porsche. Ma­teria pri­mă folo­sită în pro­ducţie este importată din Ger­mania, India sau Franţa, potrivit unor in­for­maţii furnizate ante­rior de companie. Pro­du­că­torul din Alba a de­ma­rat în acest an un nou proiect, pentru Audi, iar în fază pregătitoare este un nou proiect pentru Volkswagen. VCST Automo­tive Production Alba a realizat anul trecut o cifră de afa­ceri de peste 84 mil. lei (18,7 mil. euro), cu un număr mediu de 214 an­ga­jaţi, potrivit site-ului Ministerului Fi­nan­ţelor.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO