Companii

Bershka deschide magazinul la Unirea, după o investiţie de circa 3,5 mil. euro

Bershka deschide magazinul la Unirea, după o investiţie de circa 3,5 mil. euro

Autor: Cristina Stoian

05.09.2010, 23:55 1529

Spaniolii de la Inditex, care operează retaileri precum Zara şiBershka, au finalizat construcţia unui spaţiu de 1.200 de metripătraţi din cadrul magazinului Unirea Shopping Center şi deschidastăzi a patra unitate Bershka din Bucureşti, în urma uneiinvestiţii de circa 3,5 mil. euro. Banii s-au concretizat înspaţiul comercial şi în faţada clădirii.
Magazinul Bershka, structurat pe două niveluri, a preluat osuprafaţă de 300 mp la parter, după retragerea parfumeriei InaCenter, şi 850 mp la etajul 1, în aripa Călăraşi. Spaţiul de laetaj a fost ocupat anterior de circa 20 de chi­riaşi, care au fostrelocaţi în diverse alte spaţii goale din magazin, potrivitreprezentanţilor Unirea Shopping Center. Investiţia în des­chidereanoului magazin este estimată la 1.500-2.000 de euro pe metrupătrat, ceea ce înseamnă că bugetul pentru deschidere s-a încadratîntre 1,8 mil. euro şi 2,4 mil. euro.
"Pe lângă suprafaţa co­mercială a magazinului, un element cuputernic visual este faţada clădirii, care are 30 de metri înălţimeşi peste 2.000 metri pătraţi de ceramică, pe care sunt amplasate 3logo-uri ale brandului", spun reprezentanţii Inditex.
Faţada clădirii, care acoperă nu doar suprafaţa noului magazinBershka, ci se întinde şi desupra altor chiriaşi, plasaţi întreZara şi McDonald's, a fost refăcută în parteneriat cu Inditex cuajutorul unei sume de 1,5 mil. euro, după cum a anunţat anteriorconducerea centrului comercial.
Suportul spaniolilor în reconstrucţia a circa un sfert din faţadamagazinului Unirea s-a observat pe parcursul lucrărilor derenovare. Acestea au fost efec­tuate de compania de cons­trucţiiGoa Invest, al cărei nume apare pe panoul "şantierelor", înmomentul amenajării fiecărui magazin din portofoliul Inditex.
Inditex a intrat în România în 2004, iar în prezent are peste 40 demagazine deschise. Pe lângă cele opt magazine Bershka la nivellocal, compania administrează 10 unităţi Zara, opt Pull & Bear,şapte Stradivarius, patru magazine Oysho, 3 unităţi Zara Home şidouă Massimo Dutti. Toate au generat anul trecut afaceri de aproape75 de milioane de euro, în creştere cu circa 50% faţă de2008.

AFACERI DE LA ZERO