Companii
Bilanţul Wizz Air în România: 6,8 mil. pasageri şi venituri de aproape 300 milioane de euro. József Váradi, CEO al Wizz Air: „România aduce circa 20% din businessul nostru“.
József Váradi, CEO al Wizz Air: Cu un sindicat poate câştigi pe termen foarte scurt, dar pierzi pe termen lung. Dar nu este o problemă doar în România, ci la nivel global. Noi credem că cea mai bună metodă este să ai un dialog deschis între management şi angajaţi.
Wizz Air, liderul pieţei locale de transport aerian după numărul de clienţi, a avut anul trecut în România un număr de 6,8 milioane de pasageri, mai mult cu 28% faţă de anul precedent. Piaţa locală reprezintă pentru transportatorul cu sediul la Budapesta circa 23% din numărul de locuri alocate în aeronave şi în jur de 20% din business. Astfel, raportat la anul financiar 2016 (încheiat la 31 martie), România aduce venituri de circa 290 de milioane de euro din totalul de 1,4 miliarde de euro înregistrat de Wizz Air, conform calculelor ZF pe baza datelor furnizate de către companie şi a celor din ultimul raport anual al transportatorului.
„În România o să avem anul acesta 24 de aeronave din cele 106 pe care urmează să le operăm, iar acest lucru înseamnă cam 23% din capacitatea noastră. În jur de 20% din businessul nostru este generat de piaţa din România“, a spus József Váradi, CEO al transportatorului aerian, care este lider pe piaţa locală ca număr de pasageri. Compania aeriană îşi va adăuga anul acesta încă opt aeronave în flotă, iar trei dintre ele vor fi alocate pieţei din România.
-
Ceea ce se spunea că nu se poate, până la urmă s-a putut: Fondurile de pensii Pilon II vor publica lunar în detaliu portofoliile de investiţii. Bonus: vom afla salariile şefilor administratorilor de pensii. Oare cât câştigă Andreea Pipernea, şefa NN Pensii, cea mai puternică femeie din România, care are sub administrare 6 mld. euro?
-
Toata lumea spune că e salvarea României, dar nimeni din Guvern nu ştie câţi bani s-au cheltuit din PNRR şi ce trebuie făcut să intre cele 27 mld. euro în economie. Guvernul se laudă că toate ţintele au fost îndeplinite, dar 4 mld. euro zac necheltuite în conturile ministerelor
-
A venit Festivalul modificărilor Codului Fiscal: de la locuinţele persoanelor fizice până la Coca-Cola, salariile constructorilor, taxa pe dividende şi taxarea microîntreprinderilor, nimeni nu scapă neafectat. Vezi aici cum te loveşte noul Cod Fiscal
-
Proiect ZF/OTP Bank. From Vis To Biz. LTHD Corporation, producător de soluţii de identificare folosite de marile companii ale lumii: „Costurile noastre au crescut, dar noi nu ne putem atinge de preţuri, ele trebuie să rămână fixe“
-
Liderii din business vorbesc astăzi la videoconferinţa ZF despre impactul noilor modificări fiscale propuse de guvern
-
BNR încearcă să-şi acopere inerţia din 2021: Majorează dobânda cu 1%, peste aşteptările analiştilor, însă rămne cu noua dobândă de politică monetară, de 4,75%, la o treime faţă de inflaţia curentă. Abia cu 2% creştere ar fi mişcat ceva în piaţă, nu 1%
-
Efect neaşteptat pe termen scurt. Războiul din Ucraina generează business pentru România: 1 miliard de euro intră în economie prin consumul suplimentar generat de refugiaţi
-
ZF Investiţi în România! Compania Abund Berry vrea să investească peste 20 mil. euro într-o seră de şapte hectare şi o hală, pentru a produce fructe de pădure în Gorj pe toată durata anului
-
ZF 15 minute cu un antreprenor. Ciprian Otea, Misavan: Noi ne-am bugetat o creştere de 12%, dar ţinând cont de inflaţie, e greu de anticipat cât va fi avansul de fapt
-
Sharon Thorne, Deloitte: Investim 1 mld. dolari în practicile de sustenabilitate şi combaterea schimbărilor climatice: Sunt două zone-cheie despre care cred că vor modela lumea generaţiilor următoare: tehnologia şi schimbările climatice
-
Urmează Conferinţa ZF Bankers 2022 – 11-12-13 iulie. A treia zi a ZF Bankers va fi dedicată asigurărilor. Asigurătorii au început să îşi consolideze poziţiile prin achiziţii în ultimi doi ani. Ce planuri au în continuare şi câtă nevoie are piaţa de jucători noi?
-
Exclusivitate ZF: Doru Lionăchescu, Victor Căpitanu şi Andrei Diaconescu fac o companie de investiţii, care are câteva zeci de milioane de euro pentru firme cu mare potenţial de creştere
-
Gen Z. Comunitatea de 3 milioane de consumatori care este pe radarul oricărui business din România: cum trebuie să se schimbe acum companiile pentru a fi alese de Gen Z?