Companii

Billa aşteaptă vânzări de 15 mil. euro de la noul brand „Bun, din România“, dedicat produselor locale

Billa aşteaptă vânzări de 15 mil. euro de la noul...

Autor: Cristina Roşca

22.10.2014, 13:21 402

Lanţul de supermarketuri Billa a lansat recent un brand nou, „Bun, din România“, dedicat produselor locale. În ultimii ani marcaţi de criză românii au început să se reorienteze către produse locale după ce înainte de 2008 preferau brandurile străine cu renume. În acest context, retailerii internaţionali au început la rândul lor să promoveze produsele „made in Romania“ fie că este vorba de fructe, legume sau lactate, ba mai mult, au construit branduri proprii.

„Motivul principal pentru care am lansat brandul „Bun, din România” reprezintă adaptarea firească la tendinţele din ce în ce mai pronunţate ale clienţilor de a se îndrepta înspre consumul produselor de provenienţă locală”, spun reprezentanţii Billa România.

Ei adaugă faptul că în România clienţii caută atât gustul natural al produselor româneşti cât şi tradiţia din spate. Mai mult, consumatorul conştientizează că astfel sprijină şi economia locală.

În cazul brandului „Bun din România”, lansat recent de lanţul de supermarketuri Billa, compania estimează că după un an acesta va o pondere de 5% din cifra de afaceri de peste 300 mil. euro anul trecut. Vânzările vor sări astfel de 15 mil. euro.

Astfel, la nivelul întregii pieţe de comerţ modern, produsele româneşti reprezintă pentru retailerii internaţionali o afacere de zeci de milioane de euro, potrivit estimărilor ZF.

„În prima fază, „Bun, din România” a fost lansat doar pentru sortimentul de legume şi fructe, însă suntem foarte aproape de a dezvolta acest brand şi pe alte categorii cum ar fi, brânzeturi şi mezeluri, categorii unde gustul şi reţetele tradiţionale de fabricaţie contează la fel de mult.Totodată, strategia Billa are la bază dezvoltarea de parteneriate pe termen lung cu cât mai mulţi producători locali, contribuind în acelaşi timp la creşterea economiei locale.”

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO