Companii

Blue Air speră să câştige un milion de pasageri în plus în trei ani

Blue Air speră să câştige un milion de pasageri în...

Autor: Emil Popescu

25.09.2015, 00:00 117

Blue Air a încheiat un parteneriat cu compania spaniolă Amadeus privind distribuţia ofertelor operatorului aerian la nivel global prin sistemul de rezervări Amadeus către agenţiile de turism.

„Acordul este parte a strategiei Blue Air de a creşte numărul de pasageri de la 1,5 milioane în 2014 la 2,5 milioane în 2017“, arată compania aeriană. 

Directorul comercial al Blue Air, Tudor Constantinescu, a declarat că datorită acestui parteneriat ofertele companiei sunt disponibile pentru agenţiile care utilizează e-ticketing, astfel că utilizatorii Amadeus pot vinde toate cele 42 de destinaţii regulate Blue Air care operează în Belgia, Cipru, Franţa, Germania, Grecia, Irlanda, Italia, România, Spania şi Regatul Unit. Până în prezent, peste 70 de companii aeriene low-cost şi hibride, inclusiv Blue Air, au decis să distribuie ofertele lor prin intermediul sistemului Amadeus şi beneficiază de reţeaua sa globală de agenţii de turism care lucrează cu acest sistem şi acoperă în prezent mai mult de 200 de pieţe.

Grupul Amadeus, listat la Bursa de Valori din Spania, are circa 13.000 de angajaţi la nivel global, în sediile centrale din Madrid (sediul central corporativ), Nisa (dezvoltare) şi Erding (operaţiuni), precum şi în cele 71 de reprezentanţe Amadeus la nivel global. Cu 15 aeronave Boeing 737,  Blue Air acoperă 42 de destinaţii regulate în Europa şi curse charter către locuri din jurul Mediteranei.

 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO