Companii

Bogdan Grigoriu, Pepco: Pe măsură ce campania de vaccinare avansează, vom vedea ecouri şi în mediul de business. Discounterul de modă are peste 300 de magazine în România, iar în 2021 are bugetate alte 50 de deschideri

Bogdan Grigoriu, Pepco: Pe măsură ce campania de vaccinare avansează, vom vedea ecouri şi în mediul de business. Discounterul de modă are peste 300 de magazine în România, iar în 2021 are bugetate alte 50 de deschideri

Autor: Cristina Roşca

18.01.2021, 07:00 207

Retailerul Pepco, liderul pieţei de modă din România după cifra de afaceri, a încheiat 2020 cu o creştere de 4% a businessului, iar expansiunea a fost factorul principal care a susţinut acest avans.

„Pandemia nu ne-a oprit, ci doar a întârziat puţin anu­mite procese. În 2021 deschidem 50 de magazine“, spune Bogdan Grigoriu, operations manager în cadrul Pepco.

Compania are pe plan local afaceri de peste 1,3 mld. lei şi peste 300 de magazine în România. Pe piaţa locală, Pepco a deschis prima unitate în 2015 şi a pariat apoi pe o expansiune rapidă, România ajungând să depăşească rapid pieţe mai vechi precum Cehia şi Ungaria.

Formatul de discount de modă, cu preţuri ce încep chiar de la mai puţin de zece lei, a ajutat compania să urce rapid în clasamentul jucătorilor din industrie. Ba mai mult, acest model de business a fost un avantaj în 2020, an marcat de pandemia de Covid-19 şi de un comportament mai prudent al românilor la cumpărături.

„Modul în care s-au desfăşurat lucrurile până acum, dar şi apariţia vaccinului ne fac să privim cu optimism către anul în care tocmai am intrat“, mai spune executivul.

Perspectivele sunt pozitive, există ceva mai multă cla­ri­tate asupra a ceea ce urmează să se întâmple, iar înce­pe­rea campaniei de vaccinare promite să readucă o oarecare stabilitate atât pe plan social, cât şi pe plan economic.

„Cred că pe măsură ce această campanie de vaccinare avansează, vom vedea în mod natural ecouri şi în mediul de business. Mă aştept ca economia locală să revină pe o cale ascendentă încă din cel de-al doilea trimestru.“

 

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO