Companii

Bosch demarează programul Junior Managers (JMP) prin care compania îşi pregăteşte viitorii manageri. Ramona Bădescu, coordonatorul programului: Necesitatea dezvoltării abilităţilor de leadership nu a fost niciodată mai importantă

Ramona Bădescu, group leader HR în cadrul grupului Bosch în România şi coordonator al programului

Ramona Bădescu, group leader HR în cadrul grupului Bosch în România şi coordonator al programului

Autor: Cristina Bellu

20.07.2021, 16:41 145

Bosch, lider global în furnizarea de tehnologii şi servicii, a deschis aplicaţiile pentru cea de-a opta ediţie a programului Junior Managers (JMP), dedicat formării şi modelării viitorilor manageri din organizaţie.

„Liderii sunt direct responsabili de succesul şi reputaţia companiei, iar scopul JMP este să susţină această viziune de formare a tinerilor care să conducă organizaţia viitorului”, spune Ramona Bădescu, group leader HR în cadrul grupului Bosch în România şi coordonator al programului.

În prezent, JMP numără la nivel naţional 25 de absolvenţi şi tineri care se regăsesc în diferite etape ale pregătirii şi formării lor profesionale ca viitori lideri, fiind expuşi tuturor ariilor specifice activităţilor de producţie, atât în ţară cât şi în alte locaţii Bosch din lume.

Durata programului variază între 18 şi 24 de luni, potrivit informaţiilor oferite de companie, iar anual, prin intermediul JMP, Bosch oferă oportunităţi de carieră în diferite arii de interes precum inginerie de producţie sau calitate, contabilitate de gestiune, logistică sau resurse umane.

„JMP este răspunsul nostru, ca organizaţie, la o lume în continuă schimbare, unde necesitatea dezvoltării abilităţilor de leadership nu a fost niciodată mai importantă”, adaugă Ramona Bădescu.

Începând cu 2014, compania recrutează anual noi generaţii de Junior Managers, astfel că în ultimii şapte ani, peste 1.300 de tineri şi-au manifestat interesul pentru program.

Acesta este structurat ca un pachet individual de dezvoltare care oferă o privire de ansamblu asupra afacerii în toată complexitatea sa, cu o abordare practică.

În timpul procesului, cursanţii trec prin diferite fabrici, divizii şi departamente ale companiei, şi participă la sarcini asociate activităţii şi proiectelor zilnice, cu acces la propriul buget de instruire.

În plus, aceştia beneficiază de o expunere complexă la ariile principale din business-ul Bosch, atât în ţară cât şi în alte locaţii din lume, trecând printr-o succesiune de staţii a câte patru până la şase luni fiecare.

Astfel, participanţii au posibilitatea de a combina expunerea la funcţii comerciale cu cele tehnice, cărora li se adaugă şi o staţie externă într-una din locaţiile Bosch din afara ţării.

“Viitorii lideri îşi pot cultiva competenţele în domeniile lor de interes, pe segmentele în care care performează cel mai bine şi care vor face diferenţa în evoluţia viitoare a organizaţiei”, spun reprezentanţii companiei.

Cursanţii mai beneficiază şi de mentorat direct din partea experţilor Bosch, dar şi de o diversitate culturală şi a proiectelor, cărora li se adaugă interacţiunea permanentă cu tehnologii de ultimă generaţie.

“Programul îşi propune ca tinerii ce astăzi sunt la început de drum să îşi poată asuma responsabilitatea de a conduce un departament, după o perioadă de şase până la opt ani de la absolvire”, concluzionează reprezentanţii companiei.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO