Companii

Un brand românesc ia locul unei mărci internaţionale. Conceptul de restaurant-cofetărie Piaţa9 din Oradea vine pe Calea Victoriei, în Bucureşti, în locul Starbucks. Localul ar urma să fie deschis la final de mai, început de iunie

Astăzi, sub brandul Piaţa9 există două unităţi fizice, ambele în Oradea, plus o divizie de comenzi, fie pentru evenimente, fie pentru cadouri corporate.

Astăzi, sub brandul Piaţa9 există două unităţi fizice, ambele în Oradea, plus o divizie de comenzi, fie pentru evenimente, fie pentru cadouri corporate.

Autor: Cristina Roşca

21.01.2025, 17:40 9545

♦ Această deschidere reprezintă intrarea brandului pe piaţa din Capitală.

Conceptul de restaurant-cofetărie Piaţa9 din Oradea, un business autohton controlat de mai mulţi antreprenori locali, vine pe Calea Victoriei, în Bucureşti, în spaţiul unde a funcţionat până recent Starbucks, una dintre cele mai cunoscute mărci internaţionale. Aşadar, un nume românesc ia locul unuia străin în inima Capitalei, la parterul clădirii de birouri Victoria Center.

Deschiderea ar urma să aibă loc  la final de mai, început de iunie, după cum au spus oficialii Piaţa9 pentru ZF.

Businessul originar din Oradea şi lansat acum mai bine de şase ani este controlat, potrivit datelor publice, de familia Galea - Daniel Galea (36%), Anca Galea (36%), Călin-Teofil Galea (16%) - şi de Alexandru-Cristian Varodi (12%).

Antreprenorii au pornit la drum cu un local în oraşul din vestul ţării, pentru ca acum să existe două unităţi fizice - Piaţa9 Cetate şi Restaurant Piaţa9 -, ambele în Oradea, plus o divizie de comenzi, fie pentru evenimente, fie pentru cadouri corporate.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Conferințele Ziarul Financiar și Business Magazin în 2025