Companii

Brandul Billa va mai exista în piaţă încă maximum un an. Carrefour despre preluarea Billa: În această nouă organizaţie vor fi 14.700 de persoane

Brandul Billa va mai exista în piaţă încă maximum un an. Carrefour despre preluarea Billa: În această nouă organizaţie vor fi 14.700 de persoane

Jean-Baptiste Dernoncourt, director executiv al Carrefour România: „Angajamentul propus de Carrefour Consiliului Concurenţei nu vizează închiderea celor trei magazine, ci menţinerea activităţii (personalul, magazinul, echipamentele) şi transferul ei către un alt operator“

Autor: Cristina Roşca

05.07.2016, 16:00 4539

Grupul francez Carrefour va avea dreptul de a opera magazinele Billa România sub sigla Billa doar pentru 18 luni de la data încheierii tranzacţiei. Acordul dintre cele două părţi a fost semnat în decembrie anul trecut, astfel că au mai rămas doar 12 luni din această perioadă. Apoi, la finalul perioadei, magazinele Billa vor fi rebranduite şi vor functiona sub sigla Market.

Brandul Market este folosit de grupul Carrefour pentru divizia de supermarketuri, francezii având în portofoliu branduri diferite pentru fiecare format. Astfel, hipermarketurile sunt prezente sub brandul Carrefour, iar magazinele de proximitate operate în franciză au două branduri, Express pentru zona urbană şi Contact pentru cea rurală.

La finalul lunii decembrie 2015 Carrefour a anunţat că a preluat operaţiunile locale ale Billa România într-o tranzacţie de aproape 100 de milioane de euro, potrivit datelor ZF. Aceasta a devenit cea de-a treia mare tranzacţie din retailul românesc, după Auchan – Real (peste 250 mil. euro) şi Lidl – Plus Discount (peste 200, potrivit estimărilor). După această mutare Carrefour are afaceri totale de aproape 8 mld. lei şi circa 275 de magazine sub mai multe formate.

„În această nouă organizaţie vor fi 14.700 de persoane. Vor fi 14.700 de locuri de muncă. Vom face tot ce ne stă în putinţă să propunem un loc de muncă fiecăreia dintre cele 14.700 de persoane. Compania se va modifica, vor fi noi lucruri de făcut, noi oportunităţi, iar acest lucru înseamnă că avem nevoie de toate talen­tele şi de toţi oamenii pe care îi putem avea“, a afir­mat Jean-Baptiste Dernoncourt, director exe­cutiv al Carrefour România. Aceas­ta este pri­ma declaraţie a executivului francez după ce Consiliul Concurenţei a acordat undă verde tranzacţiei săptămâna trecută. De altfel, executivul nu a mai ieşit în piaţă cu declaraţii de dinainte de anunţarea tranzacţiei în decembrie.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO