Companii

Brandul de apă Aquatique creşte cu 50%. „Lucrăm în trei schimburi, ne punem problema creşterii capacităţii de producţie“

Radu Lăzăroiu, directorul general al Romaqua Group: Anul acesta menţinem trendul de creştere de 50% al vânzărilor faţă de anul anterior. Nu suntem la nivelul Borsec şi o să mai dureze mult până îl ajungem

Radu Lăzăroiu, directorul general al Romaqua Group: Anul acesta menţinem trendul de creştere de 50% al vânzărilor faţă de anul anterior. Nu suntem la nivelul Borsec şi o să mai dureze mult până îl ajungem

Autor: Roana Rotaru

30.06.2017, 00:06 564
Aquatique este un brand de ape minerale aflat în portofoliul Romaqua Group, cel mai mare business antreprenorial din producţia de băuturi răcoritoare şi bere.
Romaqua Group, cel mai mare jucător român din industria băuturilor, care are în portofoliu brandurile Borsec, Aquatique, Giusto şi Albacher, mizează anul acesta pe o creştere de 50% a vânzărilor apei Aquatique, un produs care anul trecut a generat vânzări de aproape 28 milioane de euro, având o contribuţie de 18% la formarea cifrei de afaceri a companiei Romaqua Group. Pe piaţa apei minerale compania Romaqua Group are o cotă de piaţă de 40%, din care brandul Aquatique reprezintă 5%, potrivit lui Radu Lăzăroiu, directorul general al Romaqua Group. „Primul an al Aquatique a fost indentic cu cel al Borsec în ceea ce pirveşte producţia. De atunci şi până anul trecut am crescut de 15 ori producţia Aquatique. Anul acesta menţinem trendul de creştere de 50% al vânzărilor faţă de anul anterior. Nu suntem la nivelul Borsec şi o să mai dureze mult până îl ajungem. Nu vreau să fac comparaţii, dar e o diferenţă ca între România şi Elveţia.“ Anul trecut, Romaqua a îmbuteliat 45 de milioane de litri de apă marca Aquatique, iar anul acesta managementul companiei şi-a propus să ajungă la 65 de milioane de litri cu acelaşi produs, în care a investit peste 30 de milioane de euro de la intrarea pe piaţă, acum zece ani.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO