Companii

Brandul de bere Heineken şi-a majorat vânzările cu peste 10% în S1 2017

Brandul de bere Heineken şi-a majorat vânzările cu...

Autor: Georgiana Mihalache

01.08.2017, 00:05 434

Brandul de bere Heineken, din portofoliul producătorului cu acelaşi nume, a înregistrat vânzări cu peste 10% mai mari în România în primul semestru din an, fiind al doilea an consecutiv în care compania înregistrează o creştere de peste două cifre cu brandul său fanion.

Potrivit celui mai recent raport al companiei, România se numără printre cele nouă ţări în care voumele brandului s-au majorat cu peste 10%.

„Europa a avut o creştere bună, avântul din America şi regiunea Asia-Pacific, iar rezultatele s-au îmbună­tăţit în Africa, Orientul Mijlociu şi Europa de Est, în ciuda condiţiilor dificile de piaţă“, a spus Jean-François van Boxmeer, CEO al Heineken, în comunicatul care anunţă rezultatele companiei după primul semestru. Singura referire la România este cea legată de voumele raportate de brandul Heineken.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO