Companii

Brandul de haine pentru bărbaţi Pada Murre a ajuns la şapte magazine

Ziarul Financiar a lansat împreună cu compania de consultanţă Inventure Franchise Consulting în luna decembrie a anului trecut a doua ediţie a Catalogului francizelor din România.

Ziarul Financiar a lansat împreună cu compania de consultanţă Inventure Franchise Consulting în luna decembrie a anului trecut a doua ediţie a Catalogului francizelor din România.

Autor: Mădălina Dediu Panaete

25.01.2016, 00:05 622

Pada Murre lanţ local de magazine cu haine şi accesorii pentru bărbaţi înfiinţat în 2003, a lansat anul acesta sistemul de franciză şi vrea să se extindă în mai multe oraşe din ţară precum Timişoara, Braşov, Târgu-Mureş, Constanţa, Iaşi şi Suceava.

Brandul, operat prin intermediul companiei Terrapam, a ajuns la şapte magazine în Bucureşti, Cluj-Napoca, Oradea şi Piteşti. Investiţia iniţială într-un ma­ga­zin Pada Murre se situ­ea­ză între 15.000 şi 50.000 de euro. Francizatul tre­buie să asi­gure un ca­pi­tal de lucru de minimum 25.000 de euro şi maximum 50.000 de euro. Compania-ma­mă nu per­ce­pe taxă de fran­­ciză sau re­de­ven­ţă lu­na­ră. În schimb, fran­ci­­za­tul trebuie să contri­buie cu 2% din înca­sări la bu­getul de mar­ke­ting. Con­trac­tul de fran­­ci­ză se încheie pe o pe­rioa­­dă de cinci ani cu po­si­bili­ta­tea prelungirii cu încă cinci ani.

Ziarul Financiar va pre­zenta în următoarea perioa­dă o serie de afaceri din România care se ex­tind în sistem de fran­­ci­ză, precizând atât cos­tu­ri­le afe­rente unui astfel de busi­­ness, cât şi planurile de vi­itor ale acestor companii. Zia­rul Financiar a lansat îm­pre­­ună cu compania de consul­tan­ţă Inventure Franchise Consulting în luna decembrie a anu­lui trecut a doua ediţie a Catalogului francizelor din România.

Terrapam asigură designul pentru magazin, mobilier, prin urmare se ocupă de amenajarea magazinului. În plus, apro­vizionează magazinul cu marfă şi oferă training personalului.

Magazinele Pada Murre au înregistrat în 2014 o cifră de afaceri de peste 638.000 de euro, iar pentru anul trecut conducerea lanţului estima vânzări de 770.000 de euro.

Printre produsele comercializate în cadrul lanţului de magazine se regăsesc costume, cămăşi, pantaloni, butoni, paltoane, genţi sau pantofi.

În ultimii ani, magazinele de haine au avut vânzări tot mai mari pe piaţa din România, datorită salariilor în creştere ale românilor, apetitului crescut pentru articole de modă, dar şi pentru că piaţa locală este încă una nedezvoltată comparativ cu ţările din Vest.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO