Companii

Brandul de îmbrăcăminte Marmot vrea să ajungă la vânzări de 1 milion de euro în România, în creştere cu 70%

Peste 5.000 de produse Marmot au fost vândute în 2016 pe plan local

Peste 5.000 de produse Marmot au fost vândute în 2016 pe plan local

Autor: Georgiana Călin

02.06.2017, 00:05 603

Pentru 2017 compania se aşteaptă la o creştere cu 70% a rezultatului din 2016.

Brandul internaţional de echipamente outdoor Marmot, care a deschis în urmă cu doi ani primul magazin regional sub nume propriu la Timişoara, a încheiat 2016 cu vânzări de peste 350.000 de euro la nivel local.

Pe termen mediu reprezentanţii vizează şi atingerea primului milion de euro. „Profitul nu a reprezentat un obiectiv important pentru anul trecut, dar putem să spunem că suntem pe un mic plus”, spune Mircea Sîrbu, business deve­lopment manager al Mountain Gear Distribution, firma care a deschis pri­mul magazin Marmot Partner Store regional.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO