Companii

Brandul de lenjerie de lux La Perla iese pe piaţa locală a treia oară. „Am supraestimat piaţa, românilor le place ca luxul să fie la vedere”

Brandul de lenjerie de lux La Perla iese pe piaţa locală a treia oară. „Am supraestimat piaţa, românilor le place ca luxul să fie la vedere”

Autor: Cristina Roşca

03.06.2020, 11:00 902

Magazinul La Perla, amplasat la parterul hotelului de cinci stele Radisson Blu din Capitală, a fost închis începând cu data de 1 iunie 2020. Acesta este al treilea exit făcut de brandul de lenjerie intimă de lux din România, de fiecare dată marca venind local în sistem de franciză. Acum, magazinul La Perla a fost deschis de Andrei Calagiu şi de sora sa. Antreprenorii au local şi francizele Gucci şi Sacoor Brothers, conform celor mai recente date ale ZF. Totodată, părinţii lui Andrei Calagiu au un business în domeniul construcţiei şi mentenanţei.

„De la 1 iunie am închis magazinul La Perla. Am supraestimat piaţa, vorbim de un brand nişat şi cu preţuri mari. Când vine vorba de lux, românilor le place să se vadă, pe când la lenjerie intimă nu e aşa”, spune Andrei Calagiu.

 

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO