Companii

Brandul de sucuri „Ana are“, cel mai nou pariu al lui Daniel Guzu, şi-a făcut loc în marile lanţuri de retail

Brandul de sucuri „Ana are“, cel mai nou pariu al lui Daniel Guzu, şi-a făcut loc în marile lanţuri de retail

Producţia de sucuri sub brandul Ana are ar putea ajunge anul acesta la un milion de litri.

Autor: Mădălina Panaete

04.07.2014, 17:02 6212

Daniel Guzu, unul dintre cei mai cunoscuţi antreprenori din industria materialelor de construcţii, a pariat în 2012 pe un brand, însă nu din lumea vopselelor şi tencuielilor, ci din agricultură, în Vrancea, pe pământul natal.

Brandul de sucuri şi dulceţuri „Ana are“ pe care el l-a creat şi care este produs în localitatea Ţifeşti din ju­de­ţul Vrancea a ajuns să fie comercializat în prezent în re­ţelele internaţionale de magazine precum Auchan, Cora, Car­re­four sau Metro, dar şi în câteva lanţuri de magazine locale. Guzu deţine şi producătorul de materiale de construcţii Duraziv.

„În prezent avem cam 100 de hectare de livadă şi plantăm în continuare. Facem sucuri de mere, pere, struguri şi alte fructe, dar şi combinaţii de struguri cu cătină sau struguri cu vişine de exemplu. Am plantat şi cătină şi afine. Plantăm cam 20-30 de hectare de livadă pe an. Cea mai mare parte din terenuri le avem, dar cumpărăm mereu terenuri din jur“, spune Daniel Guzu, 45 de ani, proprietarul companiei Natural SRL, cea care operează brandul „Ana are“, vinde fructe proaspete, dar şi vinurile Casa Panciu sau Sagio.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO