Companii

Brandul JOE a adus peste 100 milioane de euro în conturile Nestlé

Brandul JOE a adus peste 100 milioane de euro în...

Autor: Mădălina Dediu Panaete

23.05.2014, 00:07 557

Brandul de napolitane şi îngheţată JOE, una dintre cele mai bine vândute mărci româneşti de dulciuri, reprezintă 10% din cifra de afaceri a Nestlé România, înregistrând vânzări în jur de 16 mil. euro în 2013, conform calculelor ZF pe baza datelor furnizate de companie.

JOE este în portofoliul Nestlé din 2001, când a cumpărat compania fondată de antreprenorul Florentin Banu, în urma unei tranzacţii estimate la 7-8 mil. dolari.  Dacă se consideră că procentul de 10% pe care JOE îl are în rulajul Nestlé a rămas constant din momentul preluării până în prezent, rezultă că brandul a generat venituri cumulate de peste 100 mil. euro, conform unor estimări ale ZF.

Dacă napolitanele sunt produse în România, îngheţata JOE este fabricată într-o unitate a grupului din Bulgaria. Com­pa­nia nu ia în calcul transferarea producţiei de îngheţată în Ro­mânia.

„Aproximativ 40% din producţia fabricii pleacă la export în 12 ţări precum Olanda, Ungaria, Aus­tria, Bulgaria sau Israel“, au spus reprezentanţii Nestlé.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO