Companii

Brandul de lenjerie intimă Victoria’s Secret a atras mii de oameni în magazinul deschis în weekend în Băneasa Shopping City. „Foarte multe cliente au venit sâmbătă înainte de deschiderea magazinului pentru a fi primele care îi trec pragul.“

Brandul de lenjerie intimă Victoria’s Secret a atras mii de oameni în magazinul deschis în weekend în Băneasa Shopping City. „Foarte multe cliente au venit sâmbătă înainte de deschiderea magazinului pentru a fi primele care îi trec pragul.“

Autor: Cristina Rosca

15 oct 2019 1668

Magazinul Victoria’s Secret din Băneasa Shopping City, primul din România deschis în weekend, a atras câteva mii de oameni în primele două zile de la inauguare. Cozile s-au întins pe câteva zeci de metri, amintind de lansarea H&M în România în 2011 şi de perioada de dinainte de ‘89. Pe o piaţă unde sunt prezente majoritatea marilor branduri internaţionale, există în continuare mărci a căror venire poate declanşa o asemenea frenezie. 

„Este cea mai asteptată şi cea mai importantă deschidere de magazin a anului (...). Foarte multe cliente au venit sâmbătă înainte de deschiderea magazinului pentru a fi primele care îi trec pragul. Vorbim despre câteva mii de persoane care au facut shopping în acest weekend în magazinul Victoria’s Secret“, spun reprezentanţii centrului comercial amplasat în zona de nord a Capitalei unde locuiesc în special persoane cu venituri peste medie. Acestea sunt şi clienţii ţintă ai multora dintre brandurile din mall, unele dintre ele exclusive, cum e cazul Victoria's Secret. Conform datelor ZF, pentru o pereche de chiloţi preţurile variază între 75 şi 150 de lei, peste nivelul mediu de pe site-ul reţelei.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro