Companii

Brandul românesc Clujana, cu o istorie de un secol în spate, are o şansă să depăşească insolvenţa şi plănuieşte să mai deschidă un magazin în centrul Clujului

Brandul românesc Clujana, cu o istorie de un secol în spate, are o şansă să depăşească insolvenţa şi plănuieşte să mai deschidă un magazin în centrul Clujului

Autor: Alex Ciutacu

17.06.2018, 17:35 244

CITR, care a fost confirmat ca administrator judiciar al companiei Clujana în data de 15 iunie, susţine că brandul românesc, cu o istorie de peste 100 de ani, „poate să depăşească acest moment de cumpănă” şi să iasă din insolvenţă.

„Credem că brandul Clujana poate să depăşească acest moment de cumpănă, prin soluţiile pe care le identificăm alături de administratorul special şi de creditori. În acest moment lucrăm împreună pentru a consolida producţia şi a valorifica sub brand propriu, în magazine, dar şi în mediul online. De asemenea, avem discuţii avansate legate de deschiderea unui nou magazin într-o zonă centrală din Cluj-Napoca”, spune Vasile Godîncă-Herlea, CEO al CITR.

În şedinţa din 14 iunie a Adunării Creditorilor Clujana a fost desemnat Comitetul Creditorilor, format din DGRFP Cluj-Napoca (preşedinte al Comitetului), Banca Transilvania şi Radiasima Prod.

 
AFACERI DE LA ZERO