Companii

Brandul românesc de lenjerie Uniconf, prezent pe piaţa locală de peste 20 de ani, merge spre afaceri de 5,5 milioane de euro

Vasile Pop Pădurean, directorul general al Uniconf: „Momentan nu putem livra la nivelul cererii datorită lipsei de capacitate de producţie.”

Vasile Pop Pădurean, directorul general al Uniconf: „Momentan nu putem livra la nivelul cererii datorită lipsei de capacitate de producţie.”

Autor: Alexandra Cepăreanu

07.09.2018, 00:05 484

♦ Compania exportă produsele Uniconf Lenjerie şi în marile lanţuri comerciale din Ungaria, Croaţia, Ucraina şi Republica Moldova, iar ponderea exporturilor în cifra de afaceri este de aproximativ 10%.

Brandul Uniconf, parte a grupului de firme Universal CO SA din judeţul Sălaj, a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de aproxi­mativ 5 mil. euro, din care 10% vin de la export, conform in­for­ma­ţiilor furnizate de reprezentanţii compa­niei.

Ca parte a planului de creştere a activităţii, com­pania va investi în noi capacităţi de pro­ducţie şi în modernizarea tehnologiilor exis­tente. „Pentru viitor avem în program investiţii în noi capacităţi de producţie şi în moder­nizarea tehnologiilor existente. Cea mai importantă investiţie pe care am făcut-o anul acesta a fost să achiziţionăm un utilaj de croire automat care a costat 300.000 euro“, a spus pentru ZF Vasile Pop Pădurean, directorul general al companiei. El estimează că Uniconf Lenjerie va încheia anul în curs cu o cifră de afaceri de 5,4 mil. euro, în creştere cu 8% comparativ cu 2017.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO