Companii

Brandul de suplimente alimentare Minunino a ajuns la 2 mil. euro în 2020, în creştere cu 5%. Minunino este de şase ani pe piaţă, fiind pornit în 2015, cu un portofoliu de 25 de branduri pentru copii şi adulţi

Minunino a pornit în 2015 cu un portofoliu de 25 de produse pentru copii şi adulţi, de la siropuri şi tablete pentru tuse până la drajeuri pentru rău de mişcare.

Minunino a pornit în 2015 cu un portofoliu de 25 de produse pentru copii şi adulţi, de la siropuri şi tablete pentru tuse până la drajeuri pentru rău de mişcare.

Autor: Georgiana Mihalache

23.08.2021, 19:00 107

Brandul Minunino, pus pe piaţă de antreprenoarea Mariana Wencz, sub care intră o gamă variată de produse destinate în principal copiilor, dar şi adulţilor, a ajuns la afaceri de 9,5 mil. lei în 2020, în creştere cu 5% faţă de anul anterior, arată datele publice de la Ministerul de Finanţe.

Astfel, în anul pandemiei, businessul a ajuns la pragul de 2 mil. euro, în contextul în care criza sanitară a impulsionat vânzările la suplimente alimentare şi vitamine.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO