Companii

Ce branduri internaţionale sunt puse pe hoteluri de 50 de milioane de euro deschise în acest an. Radisson Blu, Mercure şi ibis sunt branduri internaţionale sub care vor funcţiona cele mai noi proiecte hoteliere anunţate pentru 2022

Ce branduri internaţionale sunt puse pe hoteluri de 50...

Autor: Mirabela Tiron

01.02.2022, 09:00 645

Aproape 500 de camere în hoteluri care vor funcţiona sub branduri internaţionale vor fi livrate pe piaţă în acest an în Braşov, Cluj-Napoca şi Timişoara în urma unor investiţii totale estimate la peste 50 de milioane de euro, potrivit unei analize a ZF pe baza datelor din piaţă. Deşi cererea pentru ca­merele de hotel s-a prăbuşit pe fondul pandemiei COVID-19, perspectiva revenirii pieţei şi numărul redus de c­amere de cinci stele ai susţinut investiţiile planificate în hoteluri sub branduri cunoscute în provincie, dar şi în Capitală.

Pe piaţa locală ponderea hotelurilor afiliate la un brand internaţional este încă foarte redusă (de doar 3%) comparativ cu alte pieţe europene. Pentru a creşte atractivitatea oraşelor ca destinaţii turistice este nevoie de camere ce operează sub branduri internaţionale. „Anul acesta vor avea loc lansări de hoteluri de cinci stele pe piaţa locală, la Braşov şi Cluj-Napoca, ceea ce reprezintă un semn pozitiv“, Mircea Drăghici, managing part­ner al companiei de consultanţă EST Hospitality Consulting.

„Este un semnal puternic pentru zona de upscale a acestui sector. Oraşele mari ca Braşov, Cluj, Timişoara atrag noi investiţii hoteliere dar mai este loc de dezvoltare şi în oraşele mai mici. Piaţa hotelieră îşi va reveni în următorii ani“, a mai spus el.

Mai mult, pe piaţa hotelieră sunt anunţate noi proiecte, cu livrare în 2023 şi 2024, unităţi afiliate la branduri internaţionale.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO