Companii

Brandurile de magazine pentru copii dezvoltate de farmaciile independente aduc între 4% şi 50% din vânzările totale

Brandurile de magazine pentru copii dezvoltate de...

Autor: Georgiana Mihalache

08.08.2019, 00:07 738

Lanţurile locale de farmacii au dezvoltat şi zona de magazine cu produse destinate exclusiv copiilor, mizând astfel pe o nişă cu potenţial de creştere, iar vânzările aduse de aceste unităţi variază de la 4% la 50%, potrivit calculelor ZF în cazul a trei branduri locale de farmacii.

Farmacia Tei din Bucureşti, Farmacia Ardealul din Piatra-Neamţ şi Farmacia Myosotis din Galaţi au deschis farmacii specializate pe această nişă, care păstrează numele farmaciei, adăugând particula „bebe“.

„Am constatat că nu există un loc unde părinţii să găsească tot ce au nevoie, dar există piaţă şi cerere. În supermarket găseşti nişte produse, dar nu ai consiliere. În farmacii ai consiliere, dar gama de produse este limitată“, a spus pentru ZF Bogdan Chiriac, directorul executiv al Farmaciilor Myosotis, o reţea regională de peste 120 de farmacii în judeţele Galaţi şi Brăila.

Bebe Ardealul este un alt brand de retail farma pentru copii din Piatra-Neamţ pus pe piaţă de Anca Leureanu, fiica antreprenorului Ilie Echim, care deţine Farmacia Ardealul.

Cei mai mari retaileri din piaţă nu au dezvoltat zona de nişă pentru copii, cu o singură excepţie – Farmacia Tei, controlată de Roxana Maftei, care deţine cinci locaţii de farmacie tradiţională şi patru magazine Bebe Tei.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO