♦ Fashion House, parte a grupului belgian Liebrecht & wooD, va deschide pe 25 martie 2021 cel de-al doilea outlet de pe piaţa locală, în zona Pallady din Bucureşti.
Piaţa modei de tip outlet trece acum printr-o perioadă deosebit de bună, susţinută de interesul oamenilor care îşi reiau treptat vechile activităţi de dinainte de pandemie şi au nevoie să-şi reînnoiască garderoba, este de părere Brendon O’Reilly, managing director al grupului Fashion House, care dezvoltă al doilea proiect tip outlet din România, în zona Pallady, primul fiind în Militari.
„Sunt doi factori care contribuie la această creştere: pe de o parte, consumatorii îşi doresc calitate, iar pe de alta, marile branduri au rămas cu produse pe stoc, astfel că oferta este bogată. În timpul pandemiei, oamenii, în general, fie s-au îngrăşat, fie au slăbit, astfel că au nevoie acum să cumpere haine şi preferă outleturile, pentru că sunt mai aerisite, mai mari, nu au aglomeraţia dintr-un mall“, spune Brendon O’Reilly.