Companii

BriseGroup îşi diversifică businessul şi trece de la agricultură la modă

 BriseGroup îşi diversifică businessul şi trece de la agricultură la modă

Autor: Cristina Roşca

19.11.2015, 00:07 1512

BriseGroup, un imperiu cu afaceri de 1,3 mld. lei anul trecut fondat de antreprenorul Marius Bucur (40 de ani), şi-a diversificat activitatea şi în afară de businessul din agricultură deţine şi o fabrică de confecţii la Constanţa şi o reţea de şase magazine în mallurile din ţară.

Această activitate suplimentară este operată pe aceeaşi entitate juridică cu activitatea din agricultură. Contactaţi de ZF, reprezentanţii BriseGroup nu au răspuns până la închiderea ediţiei solicitării privind această activitate. Ei nu au precizat astfel cu cât contribuie moda la businessul total al companiei.

Totuşi, ponderea este mică în contextul în care compania fondată de Marius Bucur acum circa 14 ani este unul dintre cei mai mari jucători din agricultura românească, având activităţi atât în comerţul cu cereale, cât şi retailul de profil prin reţeaua de magazine Ogorul.

În ceea ce priveşte businessul de modă, de acesta se ocupă soţia lui Marius Bucur, potrivit datelor ZF. Sub businessul de modă BriseGroup deţine o fabrică de confecţii în judeţul Constanţa şi o reţea de şase magazine, potrivit informaţiilor publice pe site-ul companiei. Acestea sunt operate sub brandul Brise şi sunt deschise în principalele oraşe din ţară, respectiv Bucureşti, Constanţa, Iaşi şi Galaţi. Toate sunt amplasate în malluri sau centre comerciale. În Capitală, magazinele sunt deschise în mallurile Promenada şi în Bucureşti Mall.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO