♦ Practic, este vorba despre zone dedicate în cadrul magazinelor Brico Dépôt, în care materialele de construcţii se vând la preţuri mai mici.
Reţeaua de bricolaj Brico Dépôt România, deţinută de britanicii de la Kingfisher, vrea să dezvolte lanţul de tip outlet, pe care l-a iniţiat în 2020, odată cu deschiderea unei unităţi în Chiajna, lângă Bucureşti. Cel mai recent, retailerul a deschis un outlet de materiale de construcţii la Brăila şi are în vedere şi alte deschideri similare. Practic, este vorba despre zone dedicate în cadrul magazinelor Brico Dépôt, în care materialele de construcţii se vând la preţuri mai mici.
„Investiţia într-o astfel de zonă începe de la 50.000 de euro, la care se adaugă efortul de promovare. Outletul deschis în Chiajna a fost plăcut de către clienţii din Bucureşti şi zonele apropiate din Ilfov, Giurgiu sau Argeş. Acesta a fost motivul pentru care am decis să deschidem o zonă similară şi în magazinul din Brăila. Dacă se dovedeşte şi de această dată un proiect de succes, ne vom gândi la următorul pas“, spun reprezentanţii Brico Dépôt România.
Outletul din Brăila, deschis pe 15 februarie 2022, este parte a centrului comercial Brăila Mall din comuna Vărsătura, deţinut de sud-africanii de la NEPI-Rockcastle, şi are o gamă de peste 2.000 de articole. Zona de outlet ocupă o suprafaţă de aproximativ 400 de metri pătraţi şi este deservită de aceeaşi parcare, aceeaşi intrare şi aceleaşi case de marcat ale magazinului din care face parte.