Companii

Bucur Obor intră în era mallurilor cu o investiţie de 4 milioane de euro

Foto: Marius Dumbrăveanu

Foto: Marius Dumbrăveanu

Autor: Cristina Roşca

04.09.2014, 00:07 5077

Magazinul Bucur Obor, care a fost mulţi ani alături de magazinele Unirea, Cocor şi Bucureşti un reper comercial al Capitalei, intră în era mallurilor şi urmează a fi remodelat astfel încât să găzduiască un magazin de tip discount la parter şi alte ancore internaţionale de modă la parter şi mezanin. Noii chiriaşi vor convieţui cu micile mercerii şi cu magazinele de metraje care astăzi populează magazinul.

„După remodelare vor rămâne 150-160 de chiriaşi, iar dintre cei actuali (în total 300, n.red.) îi vom păstra pe cei cu rezultatele cele mai bune. Aceste magazine de stofe, ţesături şi altele vor reprezenta avantajul nostru în lupta cu mallurile“, spune Gelu Manea, preşedintele consiliului de administraţie al magazinului şi directorul general al acestuia din 2001.

Remodelarea magazinului, care va necesita o investiţie de 4-4,5 mil. euro, va începe la finalul acestui an şi se va face etapizat, urmând să se încheie în vara lui 2016.

Timp de mulţi ani magazinul Bucur Obor a fost singurul centru comercial din zonă. Pentru următorii ani însă au fost anunţate în zona Obor două malluri, care ar urma să intensifice concurenţa din zonă.

Citiţi în continuare pe ZF Corporate:

-ce spune Gelu Manea despre evoluţia magazinului şi nevoia de modernizare; traficul de clienţi în 2008 vs 201; estimări privind creşterea veniturilor după remodelare  

- conflictele apărute între acţionari sau administraţia companiei 

- detalii despre proiectul de modernizare, amplasarea ancorelor, structura chiriaşilor 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO