♦ Hotelul Marmorosch a avut un grad mediu de ocupare de 80% de la începutul anului şi până în prezent ♦ Mulţi dintre turiştii ajunşi la hotelul din centrul Bucureştiului sunt străini veniţi din SUA, Marea Britanie, Germania şi Franţa.
Preţurile mari pe care turiştii străini le plătesc pentru călătoriile în anumite destinaţii din Europa le schimbă planurile de călătorie, care sunt reorientate către oraşe mai ieftine. Bucureştiul are de câştigat din aceste schimbări, având în vedere că preţurile hotelurilor sunt ceva mai accesibile faţă de alte capitale europene.
„Turiştii au tendinţa de a explora noi destinaţii care se află în apropiere şi care s-ar putea să nu fi fost niciodată pe lista lor de priorităţi. Costurile de călătorie şi tarifele hoteliere în anumite destinaţii europene sunt extrem de ridicate, iar acest lucru remodelează planurile de călătorie şi suntem foarte încântaţi că Bucureştiul apare în acest fel în planurile lor. Prin urmare, hotelurile afiliate unui brand internaţional apreciat continuă să fie prioritare în rândul călătorilor care caută experienţe, unicitate şi concepte noi“, spune pentru ZF Ausra Lucinskaite, general manager al hotelului Marmorosch din Bucureşti.
De la începutul anului şi până în prezent, hotelul a avut un grad mediu de ocupare de 80%, iar mulţi dintre oaspeţii care se cazează în hotelul din centrul Capitalei sunt străini, veniţi din SUA, Marea Britanie, Germania, Franţa şi alte ţări.