Companii

Burcea, Pararela 45: Românii caută vacanţe scumpe de Revelion. Agenţia estimează o creştere cu 30% a vânzărilor

Burcea, Pararela 45: Românii caută vacanţe scumpe de Revelion. Agenţia estimează o creştere cu 30% a vânzărilor

Autor: Liviu Iancu

14.11.2014, 10:36 194

"Surprinzător, de Revelion se vând mai bine vacanţele scumpe decât cele ieftine. De exemplu, dacă vrei să vinzi pensiuni de 150 de euro pe sejur de Revelion, nu ai prea mare succes. Nu se merge neapărat pe criteriul preţ de Revelion, pentru că e considerat mare sărbătoare. Românii nu caută Revelioane ieftine. E o contradicţie între tendinţe: de Revelion nu este ideea să fie neapărat ieftin, ci merg pe patru stele, iar vara caută ieftin. Te duci la plajă, nu te interesează şi cauţi preţul", a spus Burcea, prezent la Târgul de Turism al României, care se desfăşoară în perioada 13-16 noiembrie la Romexpo

El spune că, deşi caută vacanţe de patru stele, doar câteva mii de români îşi permit pachete pentru destinaţii exotice, de 2.500-3.500 de euro. Revelioanele exotice de peste 5.000 de euro pachetul se vând greu, Burcea estimând că doar câteva sute de români şi le permit.

"Oamenii pornesc de la ideea că Revelionul este o singură dată în an şi dacă tot e aşa să fie ca lumea. Vara e altă tendinţă, când oamenii caută oferte speciale. Pentru vară, din ce în ce mai mulţi oameni cumpără vacanţele cu un an înainte, ca să le ia cât mai ieftin, în timp ce pentru Revelion cumpără doar cu o lună - o lună şi jumătate înainte", a mai spus proprietarul Paralela 45.

Paralela 45 preconizează o creştere cu 30% a vânzărilor în cadrul târgului de turism din acest an, comparativ cu cel din toamna anului trecut.

Înfiinţată în 1990, Paralela 45 este una dintre cele mai mari agenţii din România.

Agenţia a încheiat 2013 cu afaceri de 35 de milioane de euro, iar pentru anul în curs estimează vânzări de 40 de milioane de euro, creşterea fiind bazată pe suplimentarea numărului de curse charter şi pe majorarea numărului de circuite externe la peste 100.

AFACERI DE LA ZERO