Companii

Business Magazin. Andreea Miron, fost asistent universitar, încearcă să facă din lemn lucruri care păreau imposibil de realizat

Autor: Alina-Elena Vasiliu

11.10.2020, 18:01 305

Motown nu are o poveste complicată. Cel puţin aşa spune Andreea Miron, creatoarea din spatele proiectului, fost asistent universitar, fost consultant în fonduri europene şi actual antreprenor în devenire. A fost nevoie de un moment de cumpănă, la care s-au adăugat un vis, o oportunitate şi un puseu de curaj...

“... şi uite-aşa s-a născut un mic atelier de creaţie unde dăm frâu liber imaginaţiei şi facem din placaj de lemn (aproape) tot ce ne trece prin cap – cutiuţe, mărţişoare, rame foto, panouri decorative şi tot aşa. Ultima noastră năzdrăvănie sunt tocurile de ochelari! Sunt atât de drăgălaşe; e musai să le vedeţi!”

Din atelierul ei din Târgu Mureş, de pe strada Predeal, numărul 57, Andreea spune povestea Motown cu entuziasmul antreprenorului care îşi vede visul cu ochii. A pornit la drum fără un dram de experienţă în domeniu, doar cu multe idei şi cu speranţa că va reuşi să înveţe rapid, din mers, tot ce este necesar pentru a le pune în practică. Încet-încet, planul ei prinde contur.

„Recunosc, mi-au fost de folos cunoştinţele de economie dobândite în şcoală şi experienţa ca asociat într-o altă firmă. Şi mai recunosc şi că pasiunea, dragul pentru ceea ce fac au crescut în timp, pe măsură ce am realizat cât de multe lucruri minunate pot face. Faptul că am alături un designer de produs extrem de talentat şi proactiv contează, de asemenea, enorm.”

A contat însă şi finanţarea pe care a accesat-o prin fonduri europene, prin programul POCU Start-Up Centru, o sumă de peste 169.000 de lei pe care a folosit-o pentru a-şi amenaja atelierul. A mai adus de acasă încă aproximativ 10.000 de lei pentru a acoperi diverse alte cheltuieli neeligibile sau neprevăzute şi a început să meşterească. Obiecte de decor, tocuri de ochelari, cutii de bijuterii sau de cadouri, decoraţiuni de Crăciun sau obiecte personalizate prind viaţă în mâinile Andreei Miron şi ale celor doi angajaţi ai ei. Vânzările se fac în principal pe site-ul Motown.

„Clienţii noştri se împart în două categorii: persoane fizice, care aduc aproximativ 20% din cifra de afaceri şi care achiziţionează prin intermediul site-ului din gama noastră de produse deja existente, şi persoane juridice pentru care lucrăm pe comandă diverse produse personalizate – cutii, panouri decorative. Îi preţuim pe toţi în egală măsură.”

Citiţi continuarea pe www.businessmagazin.ro

 
 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO