Companii

Business Magazin. Cum încearcă Alexandru Filip să-şi facă loc pe piaţa aglomerată a turismului cu platforma Pickatrip: Noi vindem serujuri numai de la 3 nopţi în sus şi la un preţ mai redus, chiar cu 40% mai mic decât de pe Booking

Autor: Eduard Ivanovici

19.06.2021, 18:31 1094

Antreprenorul Alexandru Filip ţinteşte anul acesta o cifră de afaceri de 100.000 de euro cu platforma Pickatrip, marcând un moment în care industria călătoriilor se pregăteşte să demareze din nou.

Născută din ambiţia de a satisface nevoile pieţei actuale, platforma Pickatrip.ro plănuieşte să fie unul dintre pilonii de susţinere ai revenirii sectorului turistic, abordând, în primul rând, nevoia românilor de a călători din nou, în locaţii sigure.

În al doilea rând, compania vrea să susţină dorinţa structurilor de cazare de a ieşi în evidenţă într-o piaţă deja competitivă şi, pe deasupra, de a primi rezervări în perioadele mai puţin solicitate.

Ultimii ani au adus un număr tot mai mare de platforme de promovare a locaţiilor din România, de la case tradiţionale, la conace istorice şi pensiuni moderne, iniţiativele contribuind considerabil la maturizarea turismului românesc şi la dezvoltarea turismului de nişă.

„Totuşi, noi ne diferenţiem în primul rând prin produs: promovăm şi vindem doar sejururi de la trei nopţi în sus. În al doilea rând, prin tarif: aceste sejururi sunt cu 20%-30%-40% mai ieftine decât pe toate platformele de rezervări existente, chiar şi decât pe Booking.

Şi nu în ultimul rând: includem în oferta turistică şi numeroase beneficii extra, care pot fi produse din partea casei sub forma unui «welcome pack», reduceri suplimentare la restaurante, agrement şi spa, activităţi gratuite de genul tururilor private sau atelierelor meşteşugăreşti”, spune Alexandru Filip, fondatorul Pickatrip.ro.

Platforma îşi propune să atingă turismul de business prin oferte gândite alături de parteneri atât pentru oamenii din companii, cât şi pentru antreprenori şi freelanceri, fiind unul dintre motivele pentru care Pickatrip.ro va oferi şi sejururi de luni până vineri. Totodată, compania plănuieşte să dezvolte un produs de tip abonament dedicat corporaţiilor din România.

Până acum, investiţiile în Pickatript.ro sunt minimale, în condiţiile în care compania şi-a dorit să aibă un produs minim viabil (MVP) şi să testeze mai mult ideea pe piaţă, alegând un proces organic de creştere. Astfel, în funcţie de feedbackul primit şi rezultatele din primele luni de activitate, firma va putea şti unde îşi va propune să ajungă pe termen mediu şi cât va investi în marketing şi dezvoltarea platformei.

„Gradul oficial de ocupare în toate structurile de cazare din România a fost de doar 34,2% în 2019. Peste anul 2020 propun să sărim fiindcă îl consider oarecum irelevant. Adică nu putem să ne facem calcule bazându-ne pe ce s-a întâmplat anul trecut. Cauza acestui grad redus de ocupare este lipsa unei strategii de promovare a turismului românesc atât către români, cât şi către străini. Misiunea noastră este să contribuim la creşterea acestui indicator, promovând sejururi din ianuarie până în decembrie şi de luni până duminică pentru toate destinaţiile din ţară”, spune antreprenorul.

Citiţi continuarea pe www.businessmagazin.ro

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO