Companii

Businessul Farmec Cluj s-a dublat în cinci ani după ce producătorul a acoperit toate segmentele de piaţă

Autor: Cristina Roşca

24.01.2018, 00:07 973

Producătorul de cosmetice Farmec Cluj şi-a dublat businessul în ultimii cinci ani pariind pe lansarea a 100 de noi produse anual şi pe segmente noi, de la produse pentru bărbaţi, la dermatocosmetice şi de la segmentul de lux la cel de protecţie solară. Cea mai recentă mutare a companiei este pătrun­derea pe segmentul de machiaj, cu vânzări totale de sute de milioane de euro, potrivit estimărilor ZF. „Pătrundem pe un sector în plină evoluţie şi expan­siune, caracterizat de o creştere a vânzărilor produselor de machiaj şi un interes tot mai accentuat din partea consumatoarelor, în special în rândul tinerelor“, spune Mircea Turdean, directorul general al companiei şi unul dintre acţionari. Farmec, o companie cu o istorie de câteva decenii, are în portofoliu branduri precum Gerovital şi Farmec, ambele pe segmentul de cosmetică şi îngrijire. Pe cel al produselor de curăţenie sunt active Nufărul şi Triumf. Farmec Cluj-Napoca este cel mai mare producător român de cosmetice după cifra de afaceri de aproape 200 mil. lei în 2016. Deşi are o istorie de 72 de ani, compania a redevenit activă în special în ultimul deceniu după ce a pariat puternic pe lansări de produse noi şi pe extinderea ariilor de producţie.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO