Companii

Călătoriile au devenit o necesitate: Tinerii din generaţia Z pun mult mai mult preţ pe oferte şi reduceri

Costul rămâne factorul principal atunci când e vorba de planificarea călătoriilor. Problema accesibilităţii este deosebit de importantă pentru generaţia Z.

Costul rămâne factorul principal atunci când e vorba de planificarea călătoriilor. Problema accesibilităţii este deosebit de importantă pentru generaţia Z.

Autor: Miruna Diaconu

31.01.2023, 19:45 206

Sumele lăsate de români  în 2022 pe vacanţele în afara ţării vor atinge nivelul de 7 miliarde euro.

Contextul economic dificil la nivel mondial nu i-a speriat pe împătimiţii de călătorii, care au preferat să reducă din alte bugete pentru a putea călători în continuare. Călătoriile au devenit o necesitate. Cu toate că sunt mai atenţi la promoţii şi încearcă să îşi optimizeze cheltuielile, nu renunţă de tot la călătorii.

„Costul rămâne factorul crucial atunci când e vorba de planificarea călătoriilor. Problema accesibilităţii este deosebit de importantă pentru generaţia Z. Călătorii mai tineri pun mult mai mult preţ pe oferte şi reduceri. Când planifică o călătorie, tind să clasifice accesibilitatea mult mai sus decât alte elemente, cum ar fi recomandările personalizate. Oamenii sunt încă dornici să călătorească, dar caută din ce în ce mai multe modalităţi de a-şi optimiza bugetul“, se arată într-un raport al Comisiei Internaţionale de Turism.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO