Companii

Călin Ionescu, CEO al Sphera Franchise Group: Consumatorii vor cumpăra în continuare de la brandurile lor favorite, însă vor fi deschişi să încerce şi alte produse din dorinţa de a economisi

Călin Ionescu, CEO al Sphera Franchise Group: Digitalul a devenit accesibil şi utilizabil de o categorie mult mai mare de consumatori. Adopţia digitalului a fost accelerată de pandemie şi observăm acum consumatori de toate vârstele sau generaţiile care experimentează convenienţa shoppingului online şi probabil vor continua să o facă şi în anii următori, ceea ce, sigur, este o oportunitate pentru branduri să capitalizeze pe acestă nouă piaţă digitală, oferind consumatorilor experienţe şi campanii dedicate.

Călin Ionescu, CEO al Sphera Franchise Group: Digitalul a devenit accesibil şi utilizabil de o categorie mult mai mare de consumatori. Adopţia digitalului a fost accelerată de pandemie şi observăm acum consumatori de toate vârstele sau generaţiile care experimentează convenienţa shoppingului online şi probabil vor continua să o facă şi în anii următori, ceea ce, sigur, este o oportunitate pentru branduri să capitalizeze pe acestă nouă piaţă digitală, oferind consumatorilor experienţe şi campanii dedicate.

Autor: Cristina Roşca

26.04.2021, 12:30 130

♦ Industria HoReCa a fost printre cele mai lovite de pandemia de COVID-19, afacerile fiind închise timp de mai multe luni, pentru ca apoi să funcţioneze doar parţial, cu o serie de restricţii.

Pandemia de COVID-19 a adus o serie de schimbări în com­por­ta­mentul de consum al românilor, print­re cele mai impor­tante mo­di­ficări numărându-se nevoia de sig­u­ranţă, pariul pe tehnologie şi pe co­menzi la domiciliu şi o mai mare atenţie la modul în care sunt cheltuiţi banii, spune Călin Ionescu, CEO al Sphera Franchise Group.

„Predictibilitatea în domeniul HoReCa şi definirea unor trenduri este un demers dificil tot timpul, chiar excluzând contextul pandemic. Dacă ne uităm la ultimii ani, observăm interesul din ce în ce mai crescut al consumatorilor pentru mâncare, fie că vorbim de gătit acasă sau descoperit reţete noi ca formă de relaxare, fie de comenzile la domiciliu pentru a ieşi din rutină sau, sigur, ieşirea la restaurante pentru a savura experienţa.“

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO