♦ Industria HoReCa a fost printre cele mai lovite de pandemia de COVID-19, afacerile fiind închise timp de mai multe luni, pentru ca apoi să funcţioneze doar parţial, cu o serie de restricţii.
Pandemia de COVID-19 a adus o serie de schimbări în comportamentul de consum al românilor, printre cele mai importante modificări numărându-se nevoia de siguranţă, pariul pe tehnologie şi pe comenzi la domiciliu şi o mai mare atenţie la modul în care sunt cheltuiţi banii, spune Călin Ionescu, CEO al Sphera Franchise Group.
„Predictibilitatea în domeniul HoReCa şi definirea unor trenduri este un demers dificil tot timpul, chiar excluzând contextul pandemic. Dacă ne uităm la ultimii ani, observăm interesul din ce în ce mai crescut al consumatorilor pentru mâncare, fie că vorbim de gătit acasă sau descoperit reţete noi ca formă de relaxare, fie de comenzile la domiciliu pentru a ieşi din rutină sau, sigur, ieşirea la restaurante pentru a savura experienţa.“