Companii

Care e povestea simigeriilor Petru, un business care a ajuns la peste 70 de unităţi în zece judeţe: „Suntem o afacere de familie şi vindem 35.000 de covrigi zilnic“

Reprezentanţii Petru spun că e loc de expansiune, mai ales că grupul are o fabrică în care a investit peste 2 mil. euro, gata să deservească peste 1.000 de magazine.

Reprezentanţii Petru spun că e loc de expansiune, mai ales că grupul are o fabrică în care a investit peste 2 mil. euro, gata să deservească peste 1.000 de magazine.

Autor: Cristina Roşca

05.10.2024, 00:07 150

Businessul e operat de compania Brio Group SRL, cu afaceri de 104 milioane de lei anul trecut, plus 11% Prima unitate a fost deschisă în septembrie 2009 la Iaşi, iar mai apoi au fost vizate oraşele Piatra-Neamţ, Timişoara şi Braşov Astăzi, compania s-a extins în mai multe zone ale ţării.

Lanţul de simigerii Petru, care a ajuns deja la 70 de unităţi în zece judeţe din ţară, are în plan să continue dezvoltarea, atât pe cont propriu, cât şi în sistem de franciză, astfel ca în trei-cinci ani reţeaua să depăşească pragul de 100 de unităţi.

„Businessul nostru a crescut considerabil, deţinând peste 70 de unităţi distribuite strategic în 10 judeţe. Această expansiune rapidă demonstrează atât cererea ridicată pentru produsele noastre, cât şi abilitatea noastră de a ne adapta la diverse pieţe locale, menţinând standar­dele“, spun oficialii companiei.

Ei adaugă că pentru expansiunea viitoare vizează oraşele mici şi medii, deoarece acestea prezintă oportunităţi semnificative de creştere.

„În aceste localităţi există o cerere neacoperită pentru produse de panificaţie de calitate, iar competiţia este adesea mai redusă în comparaţie cu oraşele mari. În plus, aceste urbe oferă un potenţial considerabil pentru fidelizarea clienţilor şi dezvoltarea unor relaţii pe termen lung cu comunitatea locală.“

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro