Companii

Care este reţeta de creştere a industriei alimentare: investiţii în infrastructură, exporturi, asocierea producătorilor în cooperative şi creşterea încrederii consumatorului în produse româneşti

Care este reţeta de creştere a industriei alimentare: investiţii în infrastructură, exporturi, asocierea producătorilor în cooperative şi creşterea încrederii consumatorului în produse româneşti

Adrian Cocan, director general Agroserv Măriuţa

Autor: Florentina Niţu

21.12.2020, 10:30 82

„Creşterea cea mai solidă a industriei alimentare ar putea să vină din exporturi, pentru că acolo discutăm şi de volume şi de valori importante“.

Creşterea volumului şi va­lorii de produse ali­men­tare ex­por­­tate, susţinută de in­vestiţii în îm­bu­nă­tă­ţirea perfor­manţelor com­pa­niilor, dar şi de investiţii în infras­tructura logistică, ar putea deveni vectori prin care industria alimentară, evaluată la peste 50 de miliarde de lei, să se dubleze în câţiva ani, au susţinut speakerii prezenţi la emisiunea ZF Live dedicată lansării suplimentului „Indus­tria alimentară“.

„Creşterea cea mai solidă a industriei alimentare ar putea să vină din exporturi, pentru că acolo dis­cu­tăm şi de volume şi de valori impor­tante. Dar industria tre­buie să treacă printr-o trans­forma­re în zona de calitate. Partenerii noş­tri de export, din Uni­unea Europeană, au pre­ten­ţii de ca­li­ta­te ridi­cate. În in­d­us­tria lactatelor, tre­­buie să fim conş­tienţi că ne ba­tem cu jucă­tori ca Franţa, Olan­da, It­alia sau, dacă vine vorba de materii pri­me, ne ba­tem cu fer­me per­fo­r­mante din Polonia şi Un­garia“, a spus Adrian Cocan, dire­c­tor gene­ral al Agroserv Măriuţa, com­pa­nia din spatele brandului Lăptăria cu Caimac.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO