„Creşterea cea mai solidă a industriei alimentare ar putea să vină din exporturi, pentru că acolo discutăm şi de volume şi de valori importante“.
Creşterea volumului şi valorii de produse alimentare exportate, susţinută de investiţii în îmbunătăţirea performanţelor companiilor, dar şi de investiţii în infrastructura logistică, ar putea deveni vectori prin care industria alimentară, evaluată la peste 50 de miliarde de lei, să se dubleze în câţiva ani, au susţinut speakerii prezenţi la emisiunea ZF Live dedicată lansării suplimentului „Industria alimentară“.
„Creşterea cea mai solidă a industriei alimentare ar putea să vină din exporturi, pentru că acolo discutăm şi de volume şi de valori importante. Dar industria trebuie să treacă printr-o transformare în zona de calitate. Partenerii noştri de export, din Uniunea Europeană, au pretenţii de calitate ridicate. În industria lactatelor, trebuie să fim conştienţi că ne batem cu jucători ca Franţa, Olanda, Italia sau, dacă vine vorba de materii prime, ne batem cu ferme performante din Polonia şi Ungaria“, a spus Adrian Cocan, director general al Agroserv Măriuţa, compania din spatele brandului Lăptăria cu Caimac.